تا هدف

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

تا هدف

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

تا هدف

تمامی مطالب از http://eghdam.blog.ir می باشد

مبارزه نوین با دشمن

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ق.ظ

"وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لاتَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْء فی سَبیلِ اللّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَ أَنْتُمْ لاتُظْلَمُونَ1؛ هر نیروئى در قدرت دارید براى مقابله با آنها (دشمنان) آماده سازید و اسب هاى ورزیده (براى میدان نبرد) تا به وسیله آن دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید و (همچنین) گروه دیگرى غیر از اینها را که شما نمى شناسید و خدا آنها را مى شناسد و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعى اسلام) انفاق کنید به طور کامل به شما باز گردانده مى شود و به شما ستم نخواهد شد."

امروزه حساسیت در برابر دشمن و نقشه های او برای هر جامعه ای اعم از اسلامی و غیر اسلامی مسئله ای مهم و کلیدی است. دشمنان صهیونیستی پس از ناامیدی از جنگ سخت و تحریم، با استفاده از جنگ نرم، وارد فاز جدیدی از نبرد با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده اند و از ابزارهای پیشرفته ای برای مقابله با ترویج اسلام، انقلاب و تشیع استفاده می کنند. یکی از این ابزارهای بسیار مهم و کارآمد، نرم افزارهای اینترنتی-صهیونیستی است. تهیه کنندگان و کارگردانان این  نرم افزارها، 24 ساعته در حوزه فضای مجازی القائاتی را به جبهه خودی می خورانند، که باعث می شود برخی از انقلابیون دچار تحلیل غلط شده و وارد زمین بازی دشمن شوند. و در نهایتِ بی بصیرتی تحت تأثیر شعارهایی چون استفاده و بهینه سازی از سلاح دشمن علیه دشمن، با حضور حداکثری خود باعث خشنودی دشمن و سود سرشاری برای او می شوند. اما در حقیقت آنان در زمین دشمن به جای بازی کردن، بازی می خورند و اهداف شوم دشمن را مرحله به مرحله به اجراء می گذارند.


آقایان مسئولان! خداوند در آیه 60 سوره انفال می فرماید در مقابله با "دشمن"، تمام نیروهایی که در اختیار دارید اعم از نظامی، اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و فرهنگی را آماده سازید تا به وسیله آن، دشمنان خدا و خویش را بترسانید! چگونه است که شما در برابر چنین دشمنی، که برای براندازی اصل نظام و به گمراهی و ضلالت کشاندن نوجوانان و جوانان غیور ما، میلیون ها دلار هزینه کرده تا فحشاخانه ها و جاسوس کده هایی چون تلگرام و اینستاگرام و... را طراحی و عرضه کند اینچنین سکوت کرده و او را تأیید نیز می کنید؟!! آیا در مبارزه با این دشمنان، از تمام نیروهای خود استفاده کرده اید؟ یا با حضور و سکوت خود موجب مشروعیت بخشی به این جاسوس کده ها شده اید؟

شما کاربران این نجس افزار ها! به این سوال مهم پاسخ دهید: آیا استکبار جهانی که دائما برای نابودی کشورهای اسلامی، به خصوص ایران اسلامی شیعی، نقشه های شوم طراحی می کنند، به شما چنین مجوزی می دهند که بتوانید علیه آنها و در زمین آنها، برضدشان و به قصد نابودی منافعشان اقداماتی سودمند انجام دهید؟!! آیا فکر می کنید دشمنی که به بچه داخل رحِم مادر رحم نمی کند، سکوت اختیار کرده و به انتظار شکست خود خواهند نشست؟! آیا جنایت ها، ظلم ها، هرزگی ها و جاسوسی هایی که در این جنگ افزارهای اینترنتی رخ می دهد و توسط پلیس فتا مرتبأ اعلام می شود را حقیقتا نمی بینید؟!! چرا به دشمنی دشمن ایمان نمی آورید؟!! چگونه از این دشمنان قسم خوردة اسلام و زخمی از انقلاب انتظار خیر و صلاح دارید؟!!

مدیران و تهیه کنندگان این جنگ افزارها، بارها و بارها دشمنی خود را با ارزش های دین مبین اسلام، مذهب تشیع و آرمان های انقلاب مقدس اسلامی آشکار نموده اند. اما گویا برخی از دست اندرکاران دولتی، (مدیران و وزراء (به خصوص جناب وزیر ارتباطات _که می گوید: من شخصا دستور انسداد تعداد کثیری از کانال های ضد دین در تلگرام را نداده ام_ یا نمی خواهند این دشمنی را ببینند یا منافع شان پرده ای ضخیم بر چشم دل و سر آنان کشیده است. برادران و خواهران انقلابی بدانید که اول شخص عالم امکان، حضرت رسول اکرم (صلوات الله علیه وآله) و ائمه معصومین (علیهم السلام) هرگز در برابر ظالمان و ستمگران سکوت نکردند و در هر دوره ای متناسب با زمان خود، به روشنگری و مبارزه با ظالم پرداختند. ای کاش شما نیز به جای یدک کشیدن نام انقلابی و مذهبی، سیره آن بزرگواران را در برخورد با دشمنان اسلام و مسلمین سر لوحه اعمال و رفتار خویش قرار می دادید.

چرا انقلابیون و مذهبی ها برای مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی یک رسانه واحد و متمرکز ندارند که حرف واحدی بزنند؟!! اما دشمنان یک صدا و متمرکز، برای نابودی اصل اسلام عزیز دائما وقت گذاشته و هزینه می نمایند. چرا باید دشمنان در حد اعلی در باطل خود متحد و یک صدا باشند اما ما در حق خود پراکنده و جدا باشیم؟!! ضریب نفوذ رسانه ای دشمن به خاطر انفعال جبهه خودی در این حوزه بالا رفته است چرا که اگر اتحاد کلمه در میان جبهه خودی به وجود آید بسیاری از مشکلات و سختی ها و نقشه های شوم دشمن بر طرف می شود و این دشمن است که دچار انفعال می گردد، نه اسلام. از صدر اسلام تا کنون در هر جا جبهه حق متحد و یک صدا بودند موفق و پیروز شدند و اما در هر کجا که متفق القول و یکپارچه نبودند سرانجام به شکست و نابودی مبتلا شدند. در نهایت فعالیت و حضور در زمین های طراحی شده توسط دشمن به ضرر و موجب بدبختی ماست و قطعا برای دشمن سود و منفعت بسیار زیادی دارد.

آری به فرموده قرآن عظیم الشأن "یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِین؛2 اى کسانى که ایمان آورده‏ اید با کافرانى که مجاور شما هستند کارزار کنید و آنان باید در شما خشونت بیابند و بدانید که خدا با تقوا پیشگان است."

دشمنان باید در عرصه فضای مجازی نیز، از جمهوری اسلامی و به خصوص طلاب علوم دینی و حوزه های انقلابی، که به عنوان سربازان و منبرداران اسلام هستند خشونت ببینند و علاوه بر شناساندن ماهیت این نجس افزارها به مردم و خطرات امنیتی که مردم، کشور و نظام را تهدید می کند، ترس، رعب و وحشت را در دل دشمنان نیز بیندازند، نه آنکه با حضور و فعالیت خود دشمن را خشنود و راضی نمایند.

 طلاب و روحانیت مبارز! با پشتوانه حوزه های علمیه انقلابی و با ایجاد گفتمان مطالبه گری وگفتمان عدالت طلبی مد نظر رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، این امکان را بوجود آورید تا ارکان نظام جمهوری اسلامی در مقابل جنگ نرم دشمنان اسلام و مسلمین استوارگردد و مقدمات دولت ظهور حضرت حجت "علیه السلام" فراهم آید.

وزارت ارتباطات! لازم است هر چه سریعتر و در اقدامی انقلابی این جاسوسکده ها و جنگ افزارهای اینترنتی-صهیونیستی را فیلتر کرده تا خدمتی ارزشمند به اسلام و ایران در تاریخ برایتان ثبت گردد.

انتظار است شورای عالی فضای مجازی در اقدامی عاجل دستور انسداد جنگ افزارهای اینترنتی صهیونیستی مانند اینستاگرام و تلگرام را داده و برای حفظ کیان اسلام عزیز این جاسوس کده ها را فیلتر نماید. همچنین لازم است فرمایشات و اوامر ناخدای کشتی انقلاب (مقام عظمای ولایت حفظه الله) را در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، جامه عمل پوشانده و اقدامات لازم را اجرا نمایند ان شاءالله.

محمد جواد میرزائی نوش آبادی؛ فعال فضای مجازی

...................................................................................................

  1. الأنفال آیه ۶۰ 
  2. سوره مبارکه توبه 123
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۱
مهمان دنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی