تا هدف

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

تا هدف

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

تا هدف

تمامی مطالب از http://eghdam.blog.ir می باشد

اطلاعات قدرت می آورد! /// هشدار به مسئولان!

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ق.ظ

وبلاگ تا ظهور آقا عضو جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:


اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است. عمق استراتژیک این جمله را فقط گوینده آن می داند؛ کسی که می گوید: "اگر رهبر این مملکت نبودم رئیس فضای مجازی می شدم". ایشان در جایی دیگر می فرمایند: "اینترنت یکی از نعم بزرگ الهی است اما در عین حال یک نقمت بزرگ هم هست یعنی یک چاقوی دو دم و خطرناک، اینترنت الان مثل یک جریان افسار گسیخته است این مثل آن است که کسی یگ سگ وحشی را بیاورد بگویند قلاده اش کو؟ بگویند سفارش کرده ایم آهنگر قلاده را بسازد1!!!"




متأسفانه باید گفت دشمنان چه خوب اهمیت این ابزار را دریافته اند و چه قدرتمندانه از این ابزار برای نابودی حق استفاده می‌کنند. دشمنان صهیونیستی با کمک این ابزار، و ساخت جنگ افزارهایی همچون تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و... از طرفی سعی در تغییر باورها و اعتقادات مردم و از طرفی دیگر، سعی در به دست آوردن اطلاعات در مورد جوامع مورد نظر خود را دارند. از این رو رفته رفته با آمدن گوشی های اندروید و فضای مجازی، برنامه هایی یکی پس از دیگری گوی سبقت را در جاسوسی از یکدیگر ربودند. به عقیده کارشناسان، خطر کنونی فضای مجازی یا اینترنت از خطراتی که در بیرون از خانه فرزندان ما را تهدید می کند بیشتر است. اینترنت فقط یک سرگرمی نیست بلکه این امکان را به ما می دهد تا با دنیای پیرامون خود در ارتباط باشیم.

با ارزش ترین سرمایه در عصر ارتباطات، اطلاعات است. دولت های صهیونیستی، با کمک همین نرم افزارهای جاسوسی از قبیل اینستاگرام، وایبر، واتس اپ و تلگرام اطلاعات مردم را غارت کرده و به مرزهای مجازی آنها تجاوز می کنند. موسس تلگرام فردی روس تبار به نام پاول دروف است که چندی پیش در جریان کودتای آمریکایی اوکراین، از روسیه گریخت. وی به کمک خانواده لاشویلی، قلعه دیجیتال را در برلین آلمان تاسیس کرد؛ بر طبق سندی که در سایت رسمی تلگرام وجود دارد، قلعه دیجیتال حامی مالی نرم افزار تلگرام است. مدیر مالی قلعه دیجیتال، میخائیل میری لاشویلی، میلیاردر صهیونیست و رهبر کنگره یهودیان روسیه است که ساکن تلاویو و حامی تجهیز ارتش صهیونیستی به آخرین سلاح های روز دنیا و افزایش بودجه نظامی این رژیم می باشد.

آیا تا کنون فکر کرده اید که چرا هنگام نصب این جنگ افزارهای اینترنتی، از کاربران تعهد می‌گیرد که به تمام اطلاعات و فایل‌های کاربر دسترسی کامل داشته باشد؟! چرا در شرایطی که دولت‌های صهیونیستی، خود به جاسوسی بودن این نرم افزار به اصطلاح اجتماعی اذعان دارند و آن را ابزاری نوین، قوی و کارآمد در دنیای مجازی می‌دانند، مسئولان ما این ابزار قوی جاسوسی را امن اعلام می کنند؟؟؟!!! وقتی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا، علنا ایران را به افزایش حملات سایبری تهدید کرده اند، چرا دولت جمهوری اسلامی ایران با خیالی آسوده نه تنها مانع فیلترینگ این جنگ افزارهای اینترنتی می گردد بلکه با افتخار این فضاحت خود را رسانه ای می‌کند، که ما اجازه ندادیم تلگرام فیلتر شود!!!

چرا با وجود این همه خباثت و دشمنی علنی این دولت‌ها، مسئولان و مقامات کشوری ما با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری، هنوز هیچ اقدام در خور توجهی در این خصوص انجام نداده اند؟! چرا اعضای شورای عالی فضای مجازی، دستورات 40 و 10 ماده ای مقام معظم رهبری را زمین گذاشته و پس از چهار سال هنوز کاری برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات انجام نداده اند.

مسئولان قوه مقننه! چرا با تصویب قوانینی محکم و سختگیرانه مسئولین مربوطه را وادار به اطاعت از امر رهبری نمی‌کنید؟! چرا پیگیر اجرای صحیح قوانین مصوبه توسط مسئولان مربوطه نمی شوید؟!

 مسئولان قوه قضاییه! از شما انتظار داریم که محکم و بدون مماشات و از طریق اختیارات قانونی خود، هر چه سریعتر، مانع جاسوسی این جنگ افزار های اینترنتی-صهیونیستی از کاربران ایرانی شوید. تصویب و ابلاغ حکم فیلرتینگ این برنامه ها و همچنین پیگیری اجرای آنها، کوچکترین وظیفه ایست که می بایست انجام دهید.

از قوه مجریه نیز انتظار داریم تا فرمان رهبری مبنی بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، را هر چه سریعتر به اجرا درآوردند و بدین وسیله دست اجانب و دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین را از فضای مجازی کشور کوتاه کنند، و نسبت به تقویت و حمایت از شبکه های اجتماعی بومی اهتمام بورزند.

صدا و سیما نیز به عنوان عضو شورای عالی فضای مجازی باید با فرهنگ سازی های بسیار دقیق و حساب شده نه تنها خود مبلغ این نجس افزارهای اینترنتی نباشد، بلکه در بحث حمایت از تولیدات داخلی نیز وارد شود و با ساختن برنامه های قوی و جذاب مردم را تشویق به استفاده از نرم افزارهای داخلی کرده، و از دولت مطالبه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را داشته باشد.

ان شالله شاهد تلاش کافی و وافی مسئولان باشیم.

1.       بیانات در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ۲۶ آذر ۱۳۸۱

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۹
مهمان دنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی