تا هدف

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

تا هدف

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

تا هدف

تمامی مطالب از http://eghdam.blog.ir می باشد

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در دیداری با مدیران، مدرسان و طلاب حوزه های علمیه تهران بیان داشتند: "آمریکایی‌ها از اول انقلاب مانند امروز در صدد حذف روحانیت بوده‌اند تا حضور مردم از بین برود و انقلاب به شکست بیانجامد."1 معظم له در ادامه فرمودند: "در زلزله بیداری اسلامی هم، دین، مردم را به میدان کشاند اما چون دستگاه های دینی در آن کشورها متفرّق هستند، این کار استمرار نیافت و بیداری به نتیجه لازم نرسید، اما در جمهوری اسلامی، تداوم حضور علماء و روحانیون و در نتیجه حضور مردم در عرصه ها، استمرار حرکت انقلاب را ممکن کرده است."2 این سخنان نشان می دهد نقش طلاب و حوزه های انقلابی در حفظ نظام اسلامی بسیار موثر بوده و هست. به همین علت آمریکا از اول انقلاب تلاش کرده تا روحانیت را از دستگاه حکومت و در بین مردم حذف کند چرا که تداوم حضور علماء در تمام عرصه ها باعث استمرار حرکت انقلاب است.

ایشان در مورد تأثیر فضای مجازی و افزایش شبهات دینی و تأثیر افکار منحرف در ذهن جوانان نیز فرمودند: "این میدان، میدان واقعی جنگ است و روحانیون و طلاب باید مسلح و آماده، وارد عرصه مقابله با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی شوند."3 این سخنان حکیمانه نشان از مسئولیت بزرگ طلاب و حوزه های انقلابی دارد. همه ی اینها نشانگر نقش فضای مجازی و تاثیر آن بر جوانان و اقشار مختلف جامعه چه مثبت چه منفی است. اولین نکته، تاثیر بسیار زیاد فضای مجازی بر روی فرهنگ و تفکرات اجتماعی جامعه و لزوم خالی نکردن این عرصه توسط پرچم داران مبارزه با طاغوت (حوزه ها و طلاب انقلابی) و زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است. اما نکته ی بعدی که آن هم مهم و حائز اهمیت می باشد، مسلح بودن در این عرصه و همچنین مبارزه با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی است که رهبر انقلاب صراحتا به آن اشاره می نمایند.

اما سؤال اینجاست، چگونه می توان در این جنگ نرم که زمین از آن دشمنان اسلام است مبارزه کرد؟! چگونه می توان بر دشمن صهیونیستی که پشت پرده، چنان بازی را طراحی و کارگردانی می کند، که همه ی کاربران فقط بازیگران آنها هستند، پیروز شد؟!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۹:۰۱
مهمان دنیا

"وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لاتَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْء فی سَبیلِ اللّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَ أَنْتُمْ لاتُظْلَمُونَ1؛ هر نیروئى در قدرت دارید براى مقابله با آنها (دشمنان) آماده سازید و اسب هاى ورزیده (براى میدان نبرد) تا به وسیله آن دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید و (همچنین) گروه دیگرى غیر از اینها را که شما نمى شناسید و خدا آنها را مى شناسد و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعى اسلام) انفاق کنید به طور کامل به شما باز گردانده مى شود و به شما ستم نخواهد شد."

امروزه حساسیت در برابر دشمن و نقشه های او برای هر جامعه ای اعم از اسلامی و غیر اسلامی مسئله ای مهم و کلیدی است. دشمنان صهیونیستی پس از ناامیدی از جنگ سخت و تحریم، با استفاده از جنگ نرم، وارد فاز جدیدی از نبرد با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده اند و از ابزارهای پیشرفته ای برای مقابله با ترویج اسلام، انقلاب و تشیع استفاده می کنند. یکی از این ابزارهای بسیار مهم و کارآمد، نرم افزارهای اینترنتی-صهیونیستی است. تهیه کنندگان و کارگردانان این  نرم افزارها، 24 ساعته در حوزه فضای مجازی القائاتی را به جبهه خودی می خورانند، که باعث می شود برخی از انقلابیون دچار تحلیل غلط شده و وارد زمین بازی دشمن شوند. و در نهایتِ بی بصیرتی تحت تأثیر شعارهایی چون استفاده و بهینه سازی از سلاح دشمن علیه دشمن، با حضور حداکثری خود باعث خشنودی دشمن و سود سرشاری برای او می شوند. اما در حقیقت آنان در زمین دشمن به جای بازی کردن، بازی می خورند و اهداف شوم دشمن را مرحله به مرحله به اجراء می گذارند.


آقایان مسئولان! خداوند در آیه 60 سوره انفال می فرماید در مقابله با "دشمن"، تمام نیروهایی که در اختیار دارید اعم از نظامی، اجتماعی، سیاسی، اخلاقی و فرهنگی را آماده سازید تا به وسیله آن، دشمنان خدا و خویش را بترسانید! چگونه است که شما در برابر چنین دشمنی، که برای براندازی اصل نظام و به گمراهی و ضلالت کشاندن نوجوانان و جوانان غیور ما، میلیون ها دلار هزینه کرده تا فحشاخانه ها و جاسوس کده هایی چون تلگرام و اینستاگرام و... را طراحی و عرضه کند اینچنین سکوت کرده و او را تأیید نیز می کنید؟!! آیا در مبارزه با این دشمنان، از تمام نیروهای خود استفاده کرده اید؟ یا با حضور و سکوت خود موجب مشروعیت بخشی به این جاسوس کده ها شده اید؟

شما کاربران این نجس افزار ها! به این سوال مهم پاسخ دهید: آیا استکبار جهانی که دائما برای نابودی کشورهای اسلامی، به خصوص ایران اسلامی شیعی، نقشه های شوم طراحی می کنند، به شما چنین مجوزی می دهند که بتوانید علیه آنها و در زمین آنها، برضدشان و به قصد نابودی منافعشان اقداماتی سودمند انجام دهید؟!! آیا فکر می کنید دشمنی که به بچه داخل رحِم مادر رحم نمی کند، سکوت اختیار کرده و به انتظار شکست خود خواهند نشست؟! آیا جنایت ها، ظلم ها، هرزگی ها و جاسوسی هایی که در این جنگ افزارهای اینترنتی رخ می دهد و توسط پلیس فتا مرتبأ اعلام می شود را حقیقتا نمی بینید؟!! چرا به دشمنی دشمن ایمان نمی آورید؟!! چگونه از این دشمنان قسم خوردة اسلام و زخمی از انقلاب انتظار خیر و صلاح دارید؟!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۲
مهمان دنیا

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِیَاء تُلْقُونَ إِلَیْهِم بِالْمَوَدَّةِ وَ قَدْ کَفَرُوا بِمَا جَاءکُم؛1 ای کسانی که ایمان آوردید! دشمن من و دشمن خودتان را دوست نگیرید! شما نسبت به آنها اظهار محبت می کنید، در حالی که آنان به آنچه از حق برای شما آمده کافر شده اند.

در قرآن کریم آیات بسیاری وجود دارد که به سلطه ی دشمنان بر مسلمانان اشاره شده و اجازه نمی دهد که مسلمانان تحت سلطه کفار قرار گیرند؛ و این همه هشدار، گویای اهمیت و خطر آفرین بودن این مسئله است. این اشارات گوش دل هر مومن انقلابی و اهل عملی را می نوازد؛ چرا که پیروزی و سعادتمندی در دنیا و آخرت درگرو این است که دست دشمن را به هر نحوی که شده از دولت و کشور خود کوتاه کند و آنها را به دوستی نگیرد.

رهبر عظیم الشأن و بصیر ما نیز درکلامی فرمودند: «اینکه مسئله آمریکا و استکبار را تکرار می کنم از روی عادت نیست، احساس خطر می کنم.»2 اما این کوتاه شدن دست دشمنان از مملکت فقط با گفتن و غصه خوردن میسر نمی شود، بلکه نیاز به اقدامی انقلابی و همه جانبه در بین تمام اقشار مردم را دارد. در همین راستا است که رهبر بصیر ما چندی است فرمان آتش به اختیار را داده اند. اما نکته قابل توجه این است که در بین تمام اقشار و گروه ها، دانشگاهیان و حوزویان نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. مقام معظم رهبری در دیدار اعضاء مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، به این مهم اشاره کردند و در سخنان خود، نقش طلاب را موثرتر دانستند. ایشان در این دیدار، حوزویان را دعوت به انقلابی گری و دوری از انقلاب زدایی از محیط حوزه کرده اند معظم له فرمودند: « انقلابی ماندن حوزه های علمیه عامل انقلابی ماندن نظام است. چرا که اگر حوزه قم انقلابی نماند نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت.»3 ایشان فرمودند: «حوزه قم پشتوانه است، حرف من این است که می گویم حوزه علمیه قم بایستی به عنوان یک حوزه انقلابی به عنوان مهد انقلاب به عنوان آن کوره آتشفشان که همینطور دارد انرژی انقلابی را صادر میکند از خودش، حضور و ظهور داشته باشد.»4 از آنجایی که اعضاء حوزه علمیه کسانی جز طلاب نیستند، پس در واقع، حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به طلاب فرمودند: که باید انقلابی در صحنه باشند.


رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام راحل در سال 95 مؤلفه هایی را برای فرد انقلابی برشمردند، از جمله اینکه: «باید دشمن را شناخت، نقشه دشمن را فهمید و از تبعیت دشمن سرباز زد. این شاخص چهارم، این عدم تبعیت را قرآن جهاد کبیر نامیده است.»

متأسفانه درعصر حاضر، یکی از راه های سلطه دشمن برکشور، بحث فضای مجازی و حاکم بودن ولایت طاغوت در این فضا است. از جمله این فضاها، تلگرام و اینستاگرام صهیونیستی است که تلگرام خود به تنهایی ضربات سختی بر پیکره ی اطلاعاتی و حقوق شهروندی کاربران ایرانی وارد نموده است. طبق محاسبات صورت گرفته از روی سرور مرکزی تلگرام، کاربران ایرانی از 23 میلیون در سال 94، اکنون به بیش از 45 میلیون کاربر رسیده است.

مالک اینستاگرام، واتس اپ و فیس بوک، یک صهیونیست به نام زاکربرگ است. وی تاثیرگذارترین صهیونیست جهان است و رسما اعلام کرده منکر وجود خدا (آتئیست) است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۰
مهمان دنیا