تا هدف

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

تا هدف

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

تا هدف

تمامی مطالب از http://eghdam.blog.ir می باشد

اخلاق ذبح شد!!!

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۶ ب.ظ

وبلاگ صهبای حق عضو جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:



"متأسّفانه این ریشه‌ها طیّ سالیان متمادی، بتدریج در اعماق سیاستهای فرهنگی غرب نیز رسوخ کرده و یک هجوم نرم و خاموش را سامان داده است. بسیاری از کشورهای دنیا به فرهنگ بومی و ملّی خود افتخار می کنند، فرهنگهایی که در عین بالندگی و زایش، صدها سال جوامع بشری را بخوبی تغذیه کرده است؛ دنیای اسلام نیز از این امر مستثنی نبوده است. امّا در دوره‌ی معاصر، جهان غرب با بهره‌گیری از ابزارهای پیشرفته، بر شبیه سازی و همانند سازی فرهنگی جهان پافشاری می کند. من تحمیل فرهنگ غرب بر سایر ملّتها و کوچک شمردن فرهنگهای مستقل را یک خشونت خاموش و بسیار زیان‌بار تلقّی می کنم. تحقیر فرهنگهای غنی و اهانت به محترم‌ترین بخشهای آنها در حالی صورت می گیردکه فرهنگ جایگزین، به‌ هیچ‌ وجه از ظرفیّت جانشینی برخوردار نیست. به طور مثال، دو عنصر «پرخاشگری» و «بی‌بندوباری اخلاقی» که متأسّفانه به مؤلّفه‌های اصلی فرهنگ غربی تبدیل شده است، مقبولیّت و جایگاه آن را حتّی در خاستگاهش تنزّل داده است." امام خامنه ای 8/9/94



سیبل فرهنگی کشور ما آماج تیرهای دشمنان صهیونیستی است، که با تمام قوا برای استحاله عقیدتی فرهنگی جمهوری اسلامی به میدان  آمده اند؛ تا همراه با تغییر شناخت ها، عقاید، ارزش ها و رفتار به اهداف شوم و استکباری خود جامه­ی عمل بپوشانند. می توان ادعا کردکه ورود شبکه های ضد اجتماعی و ضد تعاملی فضای مجازی به جمهوری اسلامی ایران نوعی هژمونی1 محسوب می شود؛ که از قِبَل آن  مسئله "امپریالیسم فرهنگی" در حال شکل گیری است که این پدیده­ی شوم، مرهون سایه­ای نحس، به نام "نفوذ" است.

هر چه عمق این نفوذ بیشتر شده است،  به تناسب وادادگی فرهنگی ما نیز افزایش پیدا کرده است. شاهد ادعای ما ، حضور اینترنت نجس آمریکایی و ملموس تر از آن پرسه زدن شبکه های ضد اجتماعی و ضد تعاملی فضای مجازی در مرزهای جمهوری اسلامی است. شبکه های ضداجتماعی و ضد تعاملی فضای مجازی پدیده­ای است که از جدیدترین سلاح ها و حرکت های مرموز صهیونیزم جهانی در رویارویی با انقلاب اسلامی به شمار می رود و به جنگ فرهنگ و اخلاق، در ایران اسلامی آمده است؛ امنیت اخلاقی و فرهنگی خانواده های ایرانی را به  خطر انداخته و از آثار آن می توان به  ویرانی هایی هم چون روابط نامشروع، ازدواج سفید، طلاق، عشق های مثلثی، روابط ضربدری ،خشونت در رفتار، مادی گرایی صِرف و...  اشاره داشت.

 

 بررسی شبکه‌های اجتماعی و کارکردهاى نامطلوب آن، ما را به خفتِ «امپریالیسم فرهنگى» رهنمون می سازد. سلطة فرهنگى یا به عبارتی دیگر، مبادلة یک طرفه ی پدیده‏هاى فرهنگى؛ که از مصادیق بارز آن می توان به فحشاخانه های رژیم نامشروع صهیونیستی چون تلگرام و واتز اپ اشاره نمود -که منطبق بر سیاست های دولت های مهم سیاسى و اقتصادى، در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرائیل است- که از این شبکه‌های اجتماعی، در جهت نفوذ و سلطة فرهنگى بر کشورهاى مورد هدف بهره می برند؛ چرا که بسیارى از مردم با آنچه که در این شبکه‌های ضد اجتماعی معیار هستند خود را منطبق می سازند. از این رو، هم سو شدن با  فحشاخانه های صهیونیستی، باعث تغییر فرهنگ و سبک زندگی اسلامی-ایرانی به فرهنگ و سبک زندگی منحط و کثیف کشورهای صهیونیستی می گردد.

 

یکی از کارکردهای شبکه های ضد اجتماعی  و ضد تعاملی ، مفهوم سازی و به تبع آن، شکل دادن به هنجارهای مناسب با آن مفهوم است. بر این اساس، ارائه تصویرهای مستهجن و خلاف عفت و اخلاق عمومی از طریق این فحشاخانه های همیشه همراه و نمایش آن ها، یکی از عوامل گسترش بی بند و باری و به فحشا کشاندن جوانان است.

سه خصیصه ی «دسترسی آسان»، «هزینه اندک» و «ناشناس ماندن کاربر» اشاعه فحشا، بى بندوبارى اخلاقى و تحریک جنسى را به یکی از اساسی ترین آسیب‌های شایع شبکه‌های ضد اجتماعی و ضد تعاملی فضای مجازی مبدل ساخته است.

بی بند و باری های اخلاقی در فحشاخانه های صهیونیستی ، سرابی از روابط عاشقانه را ایجاد نموده که از آن تعبیر به«سکس مجازى» شده است. بحرانی که اگر چه در فضای مجازی شکل گرفته است ولی واقعیت جامعه نشان داده است که دنیای مجازی جزئی از حقیقت زندگی کاربران این فضا شده است؛ لذا اخیراً در ریشه یابی اغب روابط های نامشروعی که در عالم واقع رخ داده ، رد پایی اساسی از این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی نیز دیده می شود.

 

با نظر به فقه آسمانی اسلام «اشاعه فحشاء» اشکال مختلفى دارد؛ از جمله می توان به وسایل معصیت اشاره کرد که در اختیار مردم گذاشته می شود و از این طریق راه گناه را هموار و مردم را به گناهتشویق می کنند.
با جستاری در روایات دینی مانند:  "الْمُذِیعُ بِالسَّیِّیَهِ مَخْذُولٌ وَ الْمُسْتَتِرُ بِالسَّیِّیَهِ مَغْفُورٌ لَهُ" "آن کس کهگناه را نشر دهد مخذول و مطرود است و آن کس که گناه را پنهان مى دارد مشمول آمرزش الهى است" 2

اگر می بینیم دستور به عیب پوشی داده شده است به خاطر حفظ جامعه از عمومی شدن و فراگیر شدن گناه است. مانع از ریختن قبح گناه ، از چنان اهمییت و جایگاهی در روابط اجتماعی برخوردار است که هر کس، بذر گناهی را در جامعه بکارد یا سنت ناشایستی را باب کند، مادامی که کسی مرتکب آن شود، برای وی نیز عقوبت به دنبال خواهد داشت.

 

جناب آقای رئیس جمهور از کدام منبع دینی به این نتیجه رسیده اید که شما مسئول بهشت و جهنم مردم نیستید؟ به چه دلیل با افتخار از ممانعت از فیلترشدن شبکه های ضد اجتماعی و فحشاخانه های صهیونیستی که از مصادیق  اسباب اشاعه ی فحشا هستند؛ آن هم بعد از پنج بار دستور قوه قضاییه به فیلترینگ ، صحبت کرده اید؟

جناب آقای واعظی فراموش نکنید قبل از مسئول بودن شما یک پدر هستید، در جایگاه پدر بودن چند بارشانه هایتان به جای آن مرد اهل خوی از غصه دختر جوانش لرزید؟ به راستی با انتقال سرورتلگرام به داخل کشور گره از این مشکلات و هزاران مشکل دیگر گشوده خواهد شد؟

 

عده ای می گویند که این از غیرت یک مرد ایرانی است که جلوی انحراف دختر خود را بگیرد؛ اما آیا این از بی غیرتی متصدیان امر نیست که مردم را به وسط دهکده ای از فحشا سوق داده اند تا بتوانند در سرگرم بودن مردم به دنبال بازی های سیاسی خود باشند؟ عمر و لذت تباه شده ی کدام جوان ایرانی در پی بازی های جناحی جبران شده است؟ آتش این گناه که در جامعه روشن کرده اید، چند دختر دیگر را باید به مسلخ گاه بی غیرتی شما ببرند، تا شعله های شما را از خواب خوش زمستانی بیدار کند؟ چند پدر دیگر ادامه ی عمر خود را با افسوس و حسرت بگذراند تا مجبور به قطع ید این مولودات نجس صهیونیستی شوید؟ آقایان شورای عالی فضای مجازی"مَنْ اَذَاعَ فَاحِشَهً کَانَ کَمُبْتَدِیِهَا" "کسى که کار زشتى را نشر دهد، همانند کسى است که آن را در آغاز انجام داده"3 و شما مسئولی که چشم بر نجاست این نرم افزارها بسته اید و با آسودگی خیالتان خواب از چشمان امام خامنه ای ربوده اید!!! به کدام حسن این نجس افزار دل بسته اید که سعی بر تطهیر این فحشا خانه های صهیونیستی دارید؟ مگر کلام خداوند سبحان را به باد نسیان سپرده اید و یا نشنیده اید کلام پروردگار را که  می فرمایند: «إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ « «کسانی که دوست دارند زشتی‌ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناکی برای آن‌ها در دنیا و آخرت است.»4

.......................................................................

1.هژمونی به معنای پذیرش سلطه بیگانه آن هم با رضایت طرف مقابل است.

2. اصول کافى»، جلد 2، باب ستر الذنوب.امنیت

3. نهج الفصاحة، مجموعه کلمات قصار حضرت رسول(ص)، ص 775.

4. نور- 19.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۳
مهمان دنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی