تا هدف

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

تا هدف

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

تا هدف

تمامی مطالب از http://eghdam.blog.ir می باشد

وبلاگ طوفان نرم عضو جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:


یکی از بزرگترین و مهمترین وظایفی که برادران دینی و مسلمان برعهده یکدیگر دارند این است که نقاط ضعف و مشکلات یکدیگر را به هم گوش زد کنند تا آن مشکل و منکر برطرف و صفات حسنه و نیک جایگزین آن شود.

اهمیت  این مسئله تا جایی است که مقام معظم رهبری امام خامنه ای (حفظه الله) در دیداری با دانشجویان فرمودند: "این روحیه مطالبه گری و انگیزه برای خواستن و فکر کردن و پیشنهاد دادن و انتقاد کردن مطلوب است." (1/5/1393)

 پس مطالبه _یعنی امر به معروف و نهی از منکر مسئولان_ نه تنها بد نیست بلکه مطلوب و مورد پسند بزرگان دینی ما می باشد و مسئولین هم باید با جان و دل پذیرای انتقادات ما جوانان باشند.



بزرگترین مسئله ای که در حال حاضر بسیار مورد اهمیت است، جنگ افزارهای اینترنتی نظیر تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و... است که مانند یک میدان جنگ نابرابر و یک طرفه همه ملت را به خود مشغول کرده است. سازندگان، طراحان، برنامه ریزان و مدیران آن، هنگام طراحی، برنامه ریزی و کنترل این بدافزارهای ضداجتماعی، بعضا با لباس های نظامی در جلسات حاضر می شوند و به دید یک فضای جنگی به آن نگاه می کنند. چرا که آنان نتوانسته اند در میدان حقیقی جوانان غیور و شجاع ما را شکست بدهند و ارزش های ضد دینی خود را به ملت القا کنند. لذا با زیرکی و حیله و نیرنگ، جوانان ما را به زمین طراحی شده خود برده و در محیطی به ظاهر جذاب و سرگرم کننده، اعتقادات و اخلاقیات فاسد و ضد دینی را، آرام آرام به آنها تزریق می نمایند.


یکی از فضاهایی که در حال حاضر همه اقشار کشور و حتی مسئولین، را به خود مشغول داشته است و آمار استفاده کنندگان آن به بیش از 20 میلیون می رسد، جنگ افزار جاسوسی-صهیونیستی تلگرام است. مدیر سایت تلگرام، پاول دروف روس تبار، ساکن آمریکا، شخصی ضد دین، ضد پیامبران الهی و ضد خدا است. حامی مالی تلگرام نیز شرکت قلعه دیجیتال است، که در راس آن فردی به نام مایکل میری لاشویلی قرار دارد. وی تاثیرگذارترین عضو wjc کنگره جهانی یهود بوده و از حامیان تجهیز ارتش صهیونیستی، به آخرین سلاح های روز دنیا و افزایش بودجه نظامی این رژیم می باشد و در حال حاضر ساکن تل آویو است. مایکل میری لاشویلی کسی است که بنیامین نتانیاهو در مورد او می گوید: "آقای لاشویلی از برادر به من نزدیکتر است".



آیا میلیون ها ایرانی که در این جنگ افزارهای صهیونیستی شبانه روز فعالیت می کنند، کلام گهربار حضرت امام خمینی (رحمه الله) را فراموش کرده اند که فرمودند: "مصونیت بخشیدن به نظامیان آمریکایی و بستگان آنها، خرد کردن حیثیت کشور و بر باد دادن استقلال قضایی و مسلط ساختن غارتگران آمریکایی و صهیونیسم بر کلیه شئون نظامی، سیاسی و فرهنگی، و خیانت به اسلام و انقلاب است. (صحیفه امام (ره) جلد 2، ص 484)

آیا وقتی کاربران این نرم افزار، هنگام نصب این برنامه، اجازه فیلم گرفتن و ضبط کردن و سایر امکانات را به سرور اصلی آن می دهند، فکر نمی کنند که این امکانات برای جاسوسی از کشور و مسلط شدن بر اوضاع و احوال سیاسی و فرهنگی کشور است؟

آیا می دانید که با منتشر کردن عکس ها و فیلم های شخصی و خصوصی کاربران، و انجام صحبت ها و فعالیت های به ظاهر ساده و روزمره در این شبکه های ضد اجتماعی، امنیت جامعه به خطر می افتد؟ چرا که دشمن با تحلیل و داده کاوی این اطلاعات به ظاهر ساده، یک مهندسی اجتماعی از جامعه هدف خود به دست می آورد و بدین ترتیب راهی برای اجرای پروژه نفوذ می یابد...

آیا این ها همگی آفت برای انقلاب نیست؟ آیا این ها ضربه به امنیت کشور نیست؟

چه کسی باید جلوی این فاجعه عظیم را بگیرد؟ آیا کسی هست که این را به متولیان امر گزارش دهد؟ آیا مسئولین واقعا از آثار مخرب و خطرناک این جنگ افزارهای اینترنتی، آگاه نیستند؟ واقعا نمی دانند که این فحشاخانه های همیشه همراه، چه ضربه مهلکی را به فرهنگ اسلامی و امنیت ملی کشور وارد می کند؟؟ آیا مسئولان محترم قوه قضائیه! از آمارهای طلاق و جرم و جنایت در این چند سال اخیر، که به واسطه استفاده از این نرم افزارهای ضداجتماعی، افزایش یافته خبر ندارند؟؟

مگر اعضای حقوقی شورای عالی فضای مجازی، اعم از رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضاییه! آگاهی به ماده502  قانون مجازات اسلامی ندارند؟؟؟ آیا در این قانون قید نشده است که "هر کس به نفع یک دولت بیگانه، مرتکب یکی از جرایم جاسوسی شود به نحوی که به امنیت ملی صدمه بزند به یک تا پنج سال حبس محکوم خواهد شد..."؟؟؟

مسئولین قوه مجریه!!! اگر آگاهی به قانون دارید پس به خوبی می دانید که اول کسانی که باید محکوم به حکم ماده قانونی شوند خود شما هستید! زیرا با فیلتر نکردن این جاسوسکده های همیشه همراه و عدم راه اندازی صحیح شبکه ملی اطلاعات، باعث وارد آمدن ضربه های امنیتی و فرهنگی به کشور هستید! و اگر هم آگاهی ندارید که... وای بر ما...

به هر حال وظیفه بنده و امثال بنده آنست که به عنوان برادران دینی این مسائل را از شما مسئولین مطالبه نماییم و مردم را نسبت به خطرات این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی و کم کاری های مسئولین آگاه نماییم...

تم والحمدلله

احمد بهبهانی؛ فعال فضای مجازی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی